Klima komora

Petr K ptrkdr na gmail.com
Pondělí Duben 16 01:41:13 CEST 2012

Pokud jde o chlazeni, hledejte hlubokomrazici boxy. Do prace jsme
kupovali novy pultovy "mrazak" zhruba 200l a teplotou do necelych
-60st.C za cenu kolem 10000,-. To je docela rozumna cena vzhledem k
moznym problemum se starsim zarizenim (hlavne pripadny unik chladiva,
doplnovani a souvisejici "ekologie"). Ale na ohrev musite mit neco
jineho nebo bastlit... S rizenou vlhkosti to take bude tezke.

Jinak dneska jsou dostupne i jednokompresorove hlubokomrazici boxy s
teplotou do -86, casteji jde ale dvoukompresorove reseni.

Petr