[OT:] Blokovani reklamy

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Neděle Duben 15 16:46:51 CEST 2012

A dostane tenhle server nasypano od Apple, kdyz tu x tisic ctenaru
konference nedobrovolne zkonzumovalo reklamu na jejich produkt? ;))

Podle me si za "bojkot" reklamy mohou provozovatele a zadavatele sami.
I ja jsem snahu "platit" konzumovanim reklamy mel, ale celostrankove
blikajici flashe, ktere dokazi vyrizit moderni procesor a zarvou do
sluchatek z tabu na pozadi, me vylecily. Pritom decentni (a k veci)
reklamy by neblokoval snad nikdo...

KR