LED svetlo

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Duben 15 15:12:20 CEST 2012

Díky moc za přeměření. To by mělo být v pohodě.

U některých LED jsem se dočetl, že nemají svítit přes 16 hodin v kuse. To by
také nastat nemělo, ani kdyby to ráno někdo zapomněl zhasnout.

Ta sada 5 kusů je sice na eBay levnější než na DX, ale zase to posílá
meregistrovanou zásilkou. Z toho mám při spolehlivosti naší pošty docela
obavy. Za poslední půlrok mi dva podobné balíky nedorazily. Jeden z DX,
druhý z UK. Oba po delším vyjednávání prodejci poslali znovu.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Sunday, April 15, 2012 12:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED svetlo

Abych byl konkretnejsi, tak jsem to nechal svitit od meho minuleho prispevku
do ted, 10:15 - 12:30.
Na studenem jsem nameril 17,4°C, za ty dve a ctvrt hodiny byla nejvyssi
namerena povrchova teplota 28,6°C, driver, respektive krabicka na povrchu
mela cca 25°C.
Pokud to bude aspon trosku odvetrane, coz v tom sadrosi bude, vubec bych se
toho nebal :o).
Jen na doplneni, zmeril jsem i ten drive zminovany pasek, za ty dve a ctvrt
hodiny tam byla teplota vyssi, nameril jsem 37 - 38°C, ale je to zasunute v
te ochranne liste, takze cipy budou mit vice. Ale myslim, ze pres padesat to
nebude. Na DX maji psano  0,24W na jeden cip.
No ale jen cas ukaze, kolik to vydrzi.....
Vladimir