LED svetlo

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Duben 15 11:52:53 CEST 2012

Díky za upřesnění. To jsem z těch fotek vůbec nepoznal, že je to
rozebíratelné. Dokonce ani, že je naklápecí reflektor...

Plánuji to také do sádrokartonového podhledu. Nad podhledem je cca 8 cm
prostoru, takže nějaký prostor pro chlazení tam je. U těchto světel tam
přitápí také driver. Nyní mám elektronické trafo pro halogeny v jiném
prostoru. To bych musel zrušit.

Ty protichůdné informace mezi názvem, textem na fotce a parametry jsou na
eBay velmi časté. :-(

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Sunday, April 15, 2012 10:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED svetlo

Zda se, ze jsou to ty stejne, co mam z DX, viz muj drivejsi link, jen za
polovicni cenu ;-( Ja s nimi svitim asi dva mesice a jsem spokojen. Vymenit
cele by se to nemuselo, hlinikove teleso je ze tri kusu - vnejsi krouzek s
pruzinami, a vnitrni naklapeci reflektor, ktery je sesroubovan ze dvou
casti, mezi nimiz je desticka s cipy. Ty by se daly vymenit relativne
snadno. V pohledove casti pred cipy je vlozena plastova optika, pro kazdy
cip zvlast.
Co se tyka chlazeni, pri nepretrzitem sviceni po ctyrech hodinach byl
hlinikovy chladic nepatrne vlazny (mereno jen prstem). Ale muzu to zmerit
presne.
Co se tyka umisteni, je to urceno do osvetlovaci rampy, nebo do podhledu pro
silu desky max. 20mm a pocita se s tim, ze je to shora otevrene, takze si
netroufnu odhadnout, jak moc by se to zahralo ve zdi.
Jen na okraj, za cenu 5 US bych si s vymenou nedelal vrasky.
A pro uplnost, na eBay maji vsechny oznacene jako warm white, ale v popisu
jsou uvedene ruzne hodnoty - u nekterych 2800 - 3200K, u jinych 5500 - 6500K
Vladimir