[OT:] Blokovani reklamy

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Duben 15 11:22:47 CEST 2012

Jenze pokud to implementoval primo autor stranek, tak tomu adblokem nezabranite a hlavne mi nejde do hlavy, jak muze browser neco nainstalovat bez vedomi uzivatele? Asi jste kliknul omylem na Instalovat, jinak to neni mozne, jak jinak byste se o nem dovedel?

Spousta reklam se take tvari jako systemova okna a primo si rikaji o kliknuti...

Spustit skodlivy kod muze browser anebo daemon, pokud se objevi nejaky buffer overflow atp.

Odesláno z iPadu