Ot: Re: Vyziva z vesmiru - clovek bez jidla 7 let

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Duben 15 11:17:56 CEST 2012

Mate pravdu, mea culpa.

Ze je to nesmysl, proc, ze to neumime vysvetlit? Je to bud pravda anebo podvod:-) Sem jsem to poslal proto, ze tu treba bude nejaky kritik, ktery misto toho vaseho vyroku (to umi rict kazdy, i ten african co neumi ani makat) najde na netu dukaz, ze jde o podvod :-)

Na ty ubohe kravicky doporucuji filmy Home, fast food nation a jeste jeden, kde se probira GMO, coz s vykrmovanim dost souvisi 👏

Odesláno z iPadu