[OT:] Blokovani reklamy

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Duben 15 08:03:12 CEST 2012

Zdravím,

tohle můžu potvrdit. O víkendu, asi tak před 14 dny, jsem hledal nějaké
informace o Play Station a dal jsem si do Googlu dotaz a pak kliknul na
odkaz na českou fandovskou stránku. Podle obsahu slušní lidé, žádní
piráti a už jsem měl vira ve Windows. Byl to takový ten falešný
antivirus, který mi vlezl na moje W7 i když jsem neschválil žádné
stahování, natož instalaci. Prošlo to i přes NOD32 s povolenou
heuristikou. Nešlo se toho zbavit, tak jsem pokračoval v Linuxu. Za dva
dny jsem nabootoval do Windows, abych to nějak vyřešil  a on se
aktualizoval NOD a oznámil mi, že bestii zabil. Takže bych řekl, že s
Windows člověk nikdy nebude v bezpečí a pořád se má čemu divit.

Pavel Krafčík