Vyziva z vesmiru - clovek bez jidla 7 let

Snehulak snehulak na gmail.com
Neděle Duben 15 05:06:05 CEST 2012

Ten prispevek mel byt oznaceny OT kdyuz. Jinak s tim musite asi treba na
zvedavce nebo osud tady moc ne . Ze to nekdo nepraktikuje na ty miliony
umirajicich hlady po cele zemekouli.
Da se snad napsat neco jineho nez ze je to nesmysl ?

Duchovni rust a podobne urcite , ale aby ze me byl vyrovnany zdravy stastny
clovek to si nemusim odpoustet ty krvave steaky z tech ubohych kravicek  :))

snehulak