[OT:] Blokovani reklamy

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Duben 15 00:34:44 CEST 2012

On 14.4.2012 23:53, Na wrote:
> A vy lezete na skodlive stranky? Ktere? :-) normalni weby skodliy kod pres ad neserviruji, nebo o tom nevim.

Obe dve prohlaseni jsou naprosto nepravdiva. Skodlive veci se pres
reklamu siri pomerne bezne, navic server, ktery prodava misto pro
inzerci, vetsinou nema naprosto zadnou kontrolu nad tim, komu se dane
misto preproda a pres kolik prostredniku.

A skodlive stranky - ty jsou proste vsude. Cokoli, kde je nejaky
redakcni system, bude driv nebo pozdeji napadeno. Moje oblibene je stale
google images poisoning - minule jsem se trefil asi 3x do obrazku, ktery
redirektovaly na malware.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.