[OT:] Blokovani reklamy

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 15 00:02:48 CEST 2012

Ano, vylepsim konverzni pomer a usetrim mu zobrazeni. A nemam s tim
problem - ted mam nastaveny pouze AdBlock ve FF, ale na serverech, na ktere
se rad vracim (a kde maji povetsinou rozum ohledne reklamy) mam vyjimky a
reklamu zobrazuju, tu a tam i kliknu.

Nakonec jsem ustoupil ze zameru zablokovat reklamu pro celou sit, prave
proto, ze pak neni tak jednoduche (hlavne pro admina) nadefinovat, kde a kdy
se reklama zobrazovat bude.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 14, 2012 11:53 PM
Subject: Re: [OT:] Blokovani reklamy

To vse vim... Ale podobne bugy browseru jsou zalepeny v radu jednotek dnu. I
kdyz ocuchat porty pres JS, mate link?

A vy lezete na skodlive stranky? Ktere? :-) normalni weby skodliy kod pres
ad neserviruji, nebo o tom nevim.

Takze vlastne vylepsujete provozovateli stranek konverzni pomer, tim ze
nezobrazite jeho reklamu :-)

Odesláno z iPadu