USB napajeni

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Duben 14 23:13:00 CEST 2012

To umoznuje dnes  kazda deska s windows vypnout proudove ochrany pomoci driveru
http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/

Mam s tim dobre zkusenosti funguje to i mimo Asus desky

Myslim ze z usb pak poleze i 1-2A, resp ipad se nabiji rychle (origo nabijecka ma 2.1A vs. normalni usb port s omezenim ,5A nahlasi, ze nenabiji)

Odesláno z iPadu