Re: samo-domo programovadlo na PIC

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Sobota Duben 14 08:06:27 CEST 2012

Vlakno jsem necetl, tak se omlouvam pokud to zde jiz zaznelo.
Asi nejejdnodussi publikovany programator na male PIC je  JDM , viz treba zde
http://www.belza.cz/digital/jdm.htm
Pokud nemam jit o reseni naprogramuji 1ks a tim to pro me konci tak stavba programatoru je dnes asi kontraproduktivni.
Originalni neoriginal PIC kit 3 jde samostatne koupit za nejakych bratru 600Kc, s redukcema na vsechny dostupne i nedostupne DIL pouzdra za cca 900Kc.
V pripade zajmu tu nekde mam nepouzitou verzi PIC Kit3 s redukcema DIP a mohu prenechat.

Jirka