Kviz na piatok - prevodniky USB/RS232

Martin Persich persich na transcon.cz
Sobota Duben 14 07:40:06 CEST 2012

Jak jsou soubory "poskozene" ? Nejde jen o "klasicky" problem nevyzpytatelne
konverze CR / LF ?
Hyperterminal muze soubor "poznat" a otevre jej jako TEXT, kdezto Bray to
neresi a otevre jako BINARY ?
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 14, 2012 1:25 AM
Subject: Re: Kviz na piatok - prevodniky USB/RS232

Doplnim sa..
napisal som si jednoduchu konzolovu app v cistom Win32API na prijem dat
a ich ukladanie do suboru, sucasne ich vypisujem do konzoly. So vsetkymi
prevodnikmi (okrem OTI, ten uz ani neskusam) to stiha bez chyb prijimat,
vypisovat a ukladat, ked si vysielam z Braya.
Pri vysielani z hyperterminalu cez Send text file su vysledne subory
poskodene uplne rovnako po zapise mojim programom, ako po zapise  druhym
hyperterminalom. A uplne rovnako pri vsetych prevodnikoch. Vychadza mi z
toho, ze hyperterminal pri vysielani vnasa vlastnu inteligenciu chapania
textoveho suboru :-) Ten subor je naozaj textovy, nerozumiem tomu, ale
ani sa nesnazim.

miro