Kviz na piatok - prevodniky USB/RS232

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Duben 14 00:34:30 CEST 2012

On 13. 4. 2012 6:43, Jan Waclawek wrote:
> Ostatne terminaly (vratane Braya) sa pokusaju vsetko, co prijali, aj zobrazovat;

Hmm, ano. Vcera som mal 2x Bray roztiahnute na celu vysku obrazovky
pekne vedla seba spolu na celu sirku (sirokouhlej) obrazovky. Dnes som
ten prijimaci zuzil a vyskovo stiahol tak, aby som videl len 2 riadky
prijimaneho textu. A... data OK :-) Tymto testom presli vsetky
prevodniky, az na OTI, ten je uplne zufaly, vypluje cca 300B, da si par
sekund pauzu, potom znova... Na vacsie baliky dat uplne nepouzitelny.

Skusil som aj hyperterminal, prenos suboru pomocou sofistikovanejsich
protokolov (skusil som X modem, Z modem, Z modem + recovery) bol
spolahlivy, Z modemy aj rychle. Obycajny prenos pomocou Send text file
vzdy znicil prijimane data. Tam bude ale pes zakopany inde, lebo kazde
www v texte zmenil na ww÷ a podobne. Nejdem patrat..

miro