Jako klimu s topenim

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Duben 13 21:38:08 CEST 2012

Mohu referovat o jednotce Airland KFR-34GW po cca 4 mesicich chodu.
Fungovala bezproblemove do ~ -8°C. Pri -9 az -10°C se mi to zdalo na hranici
a pod -10°C uz to bylo trapeni, casto prepinala na odmrazovani a celkove ten
zvuk se mi uz nelibil.
Ventilator vnitrni jednotky je na muj vkus krapet i pri nejnizsich otackach hlucny ve
srovnani s jinou Chinou. Kde udelali dale soudruzi v Cine chybu, je krapet kratky
odmrazovaci cyklus. Za ten cas se nestihne vyparnik uplne rozmrazit a tim padem
se zbytecne zkracuje cas do dalsiho odmrazovani.
Dale po natopeni na pozadovanou teplotu by chtelo at vnitrni ventilator jede delsi cas.
Takhle se po natopeni vypne a vnitrni vymenik je jeste teply. Z nej stoupa teply
vzduch na prostorove cidlo a vytvari tak vetsi prekmity v regulaci.
Jednotku jsem radeji predimenzoval, jednak cenovy rozdil mezi 2.5 a 3.5kW byl
jen ~500,- a druhak plan byl otapet 3 mensi mistnosti. Skutecnost je, ze to opravdu
funguje.

JURP