samo-domo programovadlo na PIC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 13 18:42:23 CEST 2012

>Aby si nebol sklamany...
>Ten PicKit2 je pomerne sproste zariadenie - ono to dokaze semtam
>potiahnut nejaku nohu, niekde prijat byte, niekde poslat, niekde
>zmerat napajacie napatie, ale inteligencie je v PC SW. Obavam sa, ze
>to ti velmi nepomoze. Je to dost zlozito strukturovana vec.

Viacmenej som to z rychleho prebehnutia zdrojakov pochopil a uz vzdal.

>Ak chces silou-mocou nieco programovat, tak si stiahni programovacie
>specifikacie pre dany MCU a ides.

Uz sa stalo (teda to stahovanie).

Bohuzial su inzinieri v Arizone dost invencni co sa tyka sposobu programovania, a tie 3 cipy co som spomenul (12F683, 12F1501, 12F1822) maju 3 rozne specifikacie... je mi jasne ze v hrubych rysoch pojde o to iste, ale bohuzial asi tie malickosti, v com sa lisia, nebude mozne len tak opominut (uz len napr. to "programovacie" napatie je rozne... beee....)

wek

PS. Ten pickit3 IMHO nebude v tomto ohlade o nic chytrejsi, ci hej?