samo-domo programovadlo na PIC

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 13 18:10:34 CEST 2012

Dňa 13. apríla 2012 16:19, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Bavite sa? :-)

Ale ano, dakujem :-)

> Sklamalo ma, ze nebol pripojeny link, takze som ho musel guglit... No nic, idem studovat.

Aby si nebol sklamany...
Ten PicKit2 je pomerne sproste zariadenie - ono to dokaze semtam
potiahnut nejaku nohu, niekde prijat byte, niekde poslat, niekde
zmerat napajacie napatie, ale inteligencie je v PC SW. Obavam sa, ze
to ti velmi nepomoze. Je to dost zlozito strukturovana vec.

Ak chces silou-mocou nieco programovat, tak si stiahni programovacie
specifikacie pre dany MCU a ides. Take veci som uz robil, nie je to
velmi zlozite.