Snurovy 1f vypinac 230V/16A

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 13 10:44:49 CEST 2012

Zdravim,

muzete mi doporucit nejaky snurovy vypinac uvedenych parametru?

Soudruzi z NDR udelali uz zase chybu a hlavni vypinac nasi mycky bohuzel
po 7 letech "dotornadoval" (jen ze zakony schvalnosti plati presne v 10h
vecer kdyz jsem si chtel jit lehnout a druhy den odjizdel na tyden pryc).

Ten original je tak hruznej, ze fakt nechapu, ze vydrzel tak dlouho. Tak
jsem vzal cokoladu a spojil ho natvrdo a ted mycku zapiname zasunutim do
zasuvky.

Chtel bych to vyresit snurovym vypinacem, ale prosel jsem dve bezna
elektra a mel v ruce asi tri kusy (vcetne nejakeho vodoodpudiveho),
ktere byly mechanicky tak strasne, ze jsem je nekoupil. Predevsim ani
jeden nemel definovany krok.

Asi ho nebudu kupovat po netu, ale pokud byste mi dali tip tak snad
objevim nejakeho prodejce i zde v CB. Mycka bere maximalne 2300W takze
by asi vyhovel i 10A, kterej doma mam, ale radeji bych ho chtel
naddimenzovat.

--
Radek Vicek