Demontaz autoradia

Pátek Duben 13 08:59:16 CEST 2012

Na konci je taková kulička nebo zářez, za který se to vytáhne:

http://www.vpcentrum.prodejce.cz/p-451/k-155/klice-pro-demontaz-radiasadablaupunktphilipsopel/
http://www.autopart.com/tools/toolsmain/pictures/300dpi/A580.jpg

Pokud se tam nacpe hřebík nebo drát (drát ocelový, měď je k ničemu,
protože je měkká), tak se jen odjistí aretace, ale není za co by se to
rádio vytáhlo, jedině chytit za něco na předním panelu (šachta pro
kazetu apod.)

P.K.