Akumulator do rideru.

Pátek Duben 13 07:45:56 CEST 2012

No myslím si, že gel není vhodný pro starty, procesy v gelu probíhají jakoby "pomaleji" a startovací proud by mohl gel na styku s elektrodou uškvařit. Ale to je pouze má domněnka, používáme gelovky v trakci a mají dost významné odlišnosti i v této oblasti.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Friday, April 13, 2012 7:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: Akumulator do rideru.

Podivam se po nich, v podstate mi je jedno co tam dam, jsem omezeny jen sirkou a delkou aby sednul na puvodni misto. Ja tam mel gelovy, jestli byl original nebo ne to nevim, koupil jsem ten stroj z druhe ruky. Ale jak tak koukam, tak ten gelovy z GM vychazi nejlevneji, ale myslim ze nejsou urcene na starty, spise na nejake zalohovani a male trvale odbery.

Martin Hanek