[OT:] Blokovani reklamy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 15:19:52 CEST 2012

opendns.com - ale taky to není 100% a musel jsem tam doplnit tohle:

1e100.net  2o.pl  adwhirl.com  allegroimg.pl  doubleclick.net  etarget.cz
etargetnet.com  etargetnet.cz  etargetnet.net  google-analytics.com
googlesyndication.com  googletagservices.com

Navíc jsou tam některé věci jako adware a musel jsem postupem času
whitelistovat např:

avaxsearch.com  blesk.cz  dama.cz  lightbb.com  mystatus.skype.com  nyud.net
org  ui.skype.com  webcache.googleusercontent.com

privoxy taky leccos chytne, ale poslední dobou taky ne vše. Je to boj na
obou stranách

Pak ještě tohle do hosts:
http://hostsfile.mine.nu/

a ve firefoxu ještě noscript, zbavíte se většiny špehování.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

nejak me posledni dobou pije krev objem internetove reklamy. Vim, ze se to
da resit na strane PC nejaky AdBlockem, ale radeji bych to resit "globalne",
nastavenim DNS pro celou sit - ale k tomu je zapotrebi mit prislusny seznam
"skodicu". Nevite o nejakem takovem, pokud mozno udrzovanem, s ohledem na
reklamni prostredi v CR?

Nemam problem whitelistovat servery, ktere mi pripadaji zajimave a ktere
sleduju...