OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 13:45:48 CEST 2012

> Sám jste si právě ověřil že i když je to někde uzákoněné, v praxi to
> vůbec nemusí fungovat. Slušný řidič by Vás pustil i bez zákona.
> A zákon který se nedodržuje je lepší zrušit.

Asi ano. A protože každý zákon se občas někým nedodržuje, tak si koupíme
AK47 a bednu nábojů.

> A jak zákon vaše dítě ochrání?
> Bohužel, lumpové na zákony zvysoka kašlou.

Tak to alespoň přestaňme obdivovat a napodobovat

> Tomáš
>
> P.S.
> Abych přidal i nějaké konstruktivní řešení: Jako rodič mám povinnost
> vštípit dítěti pár zásad nutných pro přežití. Např. že bez ohledu na
> to kdo má přednost nesmí vlézt autu pod kola. A budu to dělat bez
> ohledu na to zda tuto situaci nějaký zákon upravuje či ne. Pokud to
> dokážu, šance na přežití se výrazně zvyšují bez ohledu na okamžitý
> stav předpisů. Ty se mění, selský rozum kupodivu moc ne.
>
> Citát: Mořské dno je plné jachtařů kteří měli přednost. (Plachetnice
> má de iure přednost před motorovou lodí.)

A)
Primárně jsem reagoval na fňukání šoférů na strašné příkoří a
nesnesitelné nepohodlí způsobené tím, že je zákon nutí zastavovat, aby
chodci mohli přejít.
Ale už z podstaty jejich nadávání vyplývá že je ten zákon nutný, protože
oni by sami o své vůli evidentně nenechali přejít nikoho, neb to mají
důkladně promyšlené, že je to z mnoha důvodů zcela špatná věc.

B)
Kecy o přírodním výběru mně smrdí fašizmem.

C)
Ochrana slabšího před silnějším pomocí zákona je jeden ze základů
Evropské civilizace.
Ovšem kdyby ty základy někdo chtěl (třeba na kurník) tak se určitě
domluvíme!
:-)

Ano, admine - končím!

ZU