[OT:] Blokovani reklamy

Čtvrtek Duben 12 13:34:02 CEST 2012

2012/4/12 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>:
> nejak me posledni dobou pije krev objem internetove reklamy. Vim, ze se to
> da resit na strane PC nejaky AdBlockem, ale radeji bych to resit "globalne",
> nastavenim DNS pro celou sit - ale k tomu je zapotrebi mit prislusny seznam
> "skodicu". Nevite o nejakem takovem, pokud mozno udrzovanem, s ohledem na
> reklamni prostredi v CR?

Mám Adblock plus pro Firefox a ten má pak možnost vybrat si libovolný
filtr, pro ten český si to sahá sem:

http://adblock.dajbych.net/adblock.txt

Ale není dokonalý, takže vedle toho mám vlastní blacklist i whitelist.
(Přes ten Adblock plus plugin se nechají jednoduše povolovat /
zakazovat objekty na stránce.)

P.K.