Re: OT fotosynteza, bylo: Re: konecne nejake dobre spravy

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 12:11:50 CEST 2012

130kWh z m2 udela FV elektrarna leda ve snech blazniveho ekologa po dvoudennim maratonu prednasek o vyhodnosti FV.
Ucinnost FV clanku je mozna 13%, ale to je ucinnost studeneho clanku ozarovaneho idelni davkou zareni, pokud se clanek zahrene jde ucinnost do kopur, pokud je svetla moc nebo malo jde opet ucinnost do kopru, pokud sviti pod nevhodnym uhlem opet ucinnost klesa FV clanky pomerne razantne degraduji v case, cca 1%vykonu/rok, FV panely se zvlaste v CR s vysokou prasnosti pomerne znatelne spini.pada na ne snih  atd. V neposledni rade, ucinnost premeny DC/AC take neni ani zdaleka bezeztratova.
I to vase spanle teplo je volalaka cudne , jednou z nejvynosnejsich plodin na teplo je stovik  17.5MJ/kg a z hektaru sklidite 20tun tj 350GJ/ha.

Jirka