USB napajeni

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 12 12:11:20 CEST 2012

Diky za teoreticke upresneni, nevedel jsem, ze ta specifikace je volne dostupna.
Kazdopadne mne slo zpis o info z praxe. (ale i ta dle specifikace je uzitecna).

Tak to v tom pripade svou otazku rozsirim: step-up menic s temito vlastnostmi:
-napajeni z USB
-5V na vystupu, rekneme do 200mA
-nepotrebuji oddeleni
-dostupnost soucastek Farnell/GME/GES/TME
-co nejmene soucastek (proste male na DPS)
Marek