LED svetlo

Čtvrtek Duben 12 09:54:56 CEST 2012

No to vlastně bude, protože veškerý odebíraný výkon se přemění na
světlo a naopak nejsou žádné ztráty ;) Pokud se navíc do měření vnese
chyba = luxmetr zachytí denní světlo, máte dokonce účinnost > 100%.

;)

A teď vážně, ten luxmetr v mobilu, to je co? SW aplikace, která
používá jako snímač vestavěný foťák? Proběhla aspoň nějaká kalibrace
se skutečným luxmetrem?

Ještě mě napadá, ta 15W mohla být reflektorová a 100W obyč, pak je
klidně možné dojít k takovým výsledkům.

P.K.