Měřící převodník pro tenzometr

Čtvrtek Duben 12 09:36:44 CEST 2012

Tak to jsem nejak nepochopil, nechci zadne zazraky - proste tenzometr,
pokud nebude pripojeny primo tak s prevodnikem na std. U nebo I signal a
pak AD s autonomnim vzorkovanim 1kHz a vice, jde o zachyceni rychlejsich
deju ze 2 tenzometru na jedne mechanice. Nevidim v tom technicky
problem, cena je ocekavana tak v radu tisicu. Jen to asi neni bezna
aplikace, kdy je to z 99% vazeni s potrebou par vzorku/s, na tyto
aplikace samozrejme pouzivame bezne prevodniky od firem treba HBM atp.