Re: Měřící převodník pro tenzometr

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Duben 12 09:12:50 CEST 2012

xLogic
http://eshop.technoline.cz/ridici-jednotky-xlogic/298562-programovatelne-rele-elc-12dc-da-r-cap-12-24vdc-8di-4do-rele
má 4 analogové vstupy a lze k němu připojit externí modul pro ethernet.
Analogové vstupy jsme zkoušel, fungují s rozlišením 10mV (používám je pro
teploměry pomocí termistoru). Ethernet modul jsem nezkoušel. Je to na lištu.
Cena je myslím docela slušná, vzhledem k tomu, že to lze docela obstojně
programovat.

Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 12, 2012 9:03 AM
Subject: Měřící převodník pro tenzometr

Nema nekdo tim na subj? Nemusi to byt primo pro tenzometr ale nebylo by
to spatne, staci 0-10V nebo 0/4-20mA ale nutnosti je autonomni
vzorkovani alespon 1kHz, pripojeni 485/ethernet
U Papoucha uz jsem se dival, tam je jen jeden kandidat a to uz je moc
kanon na vrabce (potreba jsou jen 2 kanaly)
A bude to v rozvadeci, takze neco na DIN listu, taky to nemusi byt
prehnane drahe...

Dik predem za tipy.