LED svetlo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Duben 12 09:04:12 CEST 2012

Dobrý den,

Pro představu:
žárovka 15W                          - 92
žárovka 100W                       - 184
Zářivka Osram 20W             - 161
LED žárovka 108LED, 7W  - 138
(http://www.ebay.com/itm/108-LED-Warm-White-E27-7W-360-Corn-Energy-Saving-Light-Bulb-Lamp-200-230V-/290691094932?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43ae8a1994)

Ty hodnoty by měly být v LUXech, ale je to měřené Luxmetrem v mobilu, v
cca 1m vzdálenosti. Takže ta čísla jsou spíš pro srovnání. Mám ty
žárovky na WC - u toho se dá bez problému číst noviny, v různých malých
lampičkách. Na to to stačí, ale třeba pásek (2x 60cm) který máme pod
kuchyňskou linkou na vaření nestačí. Na uvaření čaje ano, ale na
přípravu jídla je potřeba rozsvítit klasickou zářivku.

Jenom je potřeba při výběru dávat pozor na barvu světla. Cool white -
6500K je nepoužitelná, bolí od toho oči. Je potřeba koupit Warm white 3500K

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora