Re: A teď trochu zvláštní zprávy

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 00:24:32 CEST 2012

Nejmensi destilacni kolonu strcite do kapsy a vahove bude mit par deka, energeticky ji utahne zdroj s par desitkami W a prvni lih mate za par desitek minut.
Na vyrobu kulicky do loziska v tride G3, potrebujete slusnou tovarni halu , celkova vaha stroju pujde do stovek tun, energeticky MW.  Casove trva vyroba kulicky cca 30 hodin.
Hodnotnejsim artiklem by byly kulicky , ale jejich vyroba je a za nas bude SCIFI
Jirka