Re: Spotřeba ledniček

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 11 21:56:54 CEST 2012

On Wed, 11 Apr 2012, Pavel Kadečka wrote:

> Spotřeba energie za den se bude měnit podle nastavení termostatu.
> Navíc by to chtělo nechat běžet třeba 2-3 dny, ideálně týden a pak
> vydělit, tím by se měření zpřesnilo.

Kdyz jsme si do prace poridili novou lednici (tak asi 8 let zpet)
a nemeli do ni jeste co dat tak jsem si jen tak zmeril co zere,
rano jsem vzdy odecetl wattmetr a pridal stupen na termostatu. Lednice
to byla BEKO asi 160cm vysoka s hornim mrazakem cca 40x25cm .
Prazdna lednice, okolni teplota v kanclu stala. Tady jsou vysledky :

         *-----------*---------*
         |  STUPEN   |   kWh   |
         *-----------*---------*
         |     1     |  0.66   |