Paypal problem

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Středa Duben 11 18:31:10 CEST 2012

Obávám se, že Paypal nebere peníze z přepážky, někde jsem to snad četl.
Nicméně si pamatuji, že Paypal upozorňuje na přijímání platby pouze z
registrovaného účtu. V záložce Top Up píšou přímo tohle:

The money must come from a bank account that's in the same name as your
PayPal account, which we have as <Jméno>.
Use your PayPal Customer Reference/ID exactly as it appears below and enter
it into the payment description field when transferring money from your
bank to PayPal.

Jinak na účtě je uvedena primární měna, v mém případě mám nastaveno CZK (dá
se změnit v nastavení v profilu), a vždy mi to přišlo do CZK balance.

Další věc, je že někteří prodejci berou přes Paypal pouze (některé) karty a
nedovolují platit částkou, která je na účtu Paypalu. Zrovna před týdnem se
mi to stalo, že Paypal chtěl pořád přidat kartu a odmítal zaplatit $5
přímo, i když jsem na to měl víc než dost. Často je indikováno ikonkami pro
možné způsoby platby u Paypal tlačítka.