OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 11 18:03:57 CEST 2012

Zase někdo nevyžádaně "chrání" a rozhoduje za uživatele? To je prostě
hrob téhle "civilizace"...

Víte, co je nejlepší ochrana blbce? Nechat ho, ať se sám zlikviduje. Buď
to přežije a v lepším případě se poučí, když se nepoučí, může to
pokračovat n dalšími koly, když to nepřežije, je vyřešeno.

Jen probůh žádné sociální inženýrství, automaty řešící samozřejmosti za
neschopné jedince atd.

---
Jirka