Re: Spotřeba ledniček

Petr Wilhelm petr.wilhelm na gmail.com
Středa Duben 11 16:23:01 CEST 2012

Hezky den.

Asi bude lepsi srovnat prikon kompresoru a dobu behu za jeden den,
sice to nic nevypovida o provoznich podminkach, ale aspon je to lepe
porovnatelne. Shodou okolnosti jsem to nedavno meril, Electrolux
Intuition 213l r.v. 2008. 70W, dobu Vam zmerim pokud budete chtit.
Jinak bych asi veril tem jejich stitkum, ta norma na mereni je docela
propracovana.

Petr Wilhelm