konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Duben 11 12:43:55 CEST 2012

Dne 11.4.2012 12:20, AZe napsal(a):
> Cože? Za funkční panel i se sníženou účinností by mi utrhli ruce. Nevidím jediný
> důvod, proč by se měly likvidovat funkční panely. Viděl jste vůbec někdy zblízka
> FVE panel? Píšete jako salónní "ekolog". Nebezpečným odpadem nejsou FVE panely,
> ale lidi u moci, kteří mají názory jako Vy a zneužívají oblbnutou veřejnost.
> AZE

To je z vasi strany zase demagogie. Zase resite neco uplne jineho. Nechci
likvidovat funkcni panely, ale panely nefunkcni. Kazde zarizeni a tedy i FV
panel jednou doslouzi. A potom jej bude nutne zlikvidovat. Staci aby vam na
barak neco nesikovne spadlo nebo aby ulitla blizkemu nimrodovi kule z kulovnice
nebo treba vznikl pozar, po kterem panely popraskaji.

Vy si vazne nepripoustite to, ze budete panely likvidovat?
A kam byste dal poniceny panel dneska?

Vec bohuzel dopadne klasicky. Zavede se kolektivni system na sber panelu,
historicka zarizeni (tedy ta ktera mate na strese vy nebo poslanci) se zapoctou
a pri nakupech novych zarizeni to novi kupujici zaplati.

Nebo si myslite, ze to dopadne jinak?

Standa