teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 11 12:24:50 CEST 2012

ano to sa vzdy da, ale ako som vysvetloval dovod je iny.
Ak je vypisana pozicia povedzme pre technika so stredoskolskym vzdelanim
ocakava sa od neho ze bude robit pracu ktora zodpoveda jeho vzdelaniu a
skusenostiam. Casto to byva instalacia kabelaze, osadzovanie,
kompletizacia a testovanie vyrobkov, konstrukcia jednoduchych zariadeni
a podobne. V tomto moze byt velmi dobry a firma si to ceni. Firma ho
dokaze spravne motivovat aby ho bavilo robit to co robi, aby sa citil
uzitocny, aby vedel vyuzit svoj potencial.
Ak sa na takuto poziciu prihlasi clovek s vysokym vzdelanim, abstraktnym
myslenim, velkymi ambiciami tak je velmi tazke ho akokolvek motivovat,
lebo napl prace je instalacia, kompletovanie alebo jednoduche
testovanie. Takehoto cloveka po kratkom case praca prestane bavit a
jednoducho odide. On bude nespokojny lebo sa vo firme nevedel rozvijat a
firma bude nespokojna lebo strati cloveka do ktoreho investovala a musi
prejst celym procesom znova.
Ine je samozrejme pokial clovek hlada pracu z existencnych dovodov a
potrebuje nejaky prijem. V case kedy sa vyriesia existencne problemy ale
nastane prvy scenar.
b.