asi Spam # OT: Pracka s pripojenim na teplou vodu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Duben 11 00:45:39 CEST 2012

Mam cca 15m^2 ctverecnych kolektoru + 1000 l nadobu.
Pres leto bude spise problem kam s tou teplou vodou
a pokud bych ji mohl nejak zuzitkovat, tak jen dobre.

Asi to dopadne tak, ze tam dam smesovaci ventil.
Pres leto nastaveny na 45 st.C, pres zimu na 20 st.C.

Mycku take pres ventil nastaveny na 55 st.C.

Slavek

PS: Uz mesic topim jen solary (je dobre pocasi) a teplota
na stavbe neklesla pod 18 st.C.