Re: konecne nejake dobre spravy

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Duben 10 22:59:21 CEST 2012

Nevim, ale rekl bych ze ani s 80miliardami dolaru a 80 vyzkumaky toho na ucinnosti FV clanku moc nezmenite.
Pokud me pamet neklame tak teoreticka a realne nedosazitelna plna ucinnost je 30%, to jsou fyzikalni hranice.
Realita, kdyz hodne tak 12% v realnem provozu, proc?
Lepsi ucinnosti dosahnete jen v uzkem rozmezi teplot, ktere jsou v protikladu s cernym flekem na primem slunci ,dalsim duvodem je promenna intenzita slunecniho svitu.
V neposledni rade,clanky starnou a degraduji  v case, hovori se o -1% vykonu za rok
 atd.

Jirka