konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Duben 10 22:57:18 CEST 2012

Dne 10.4.2012 22:42, AZE napsal(a):
> Co je na panelech nebezpečné? Hliníkový rám, trocha plastu, která se z jiných
> zařízení běžně recykluje, křemík? Toto je stupidní argument ekofašistů, kteří
> jen cítí (cizí) prachy a oblbují naivní občany "ekologií", se kterou nemají nic
> společného.
> Kolik panelů jste viděl na skládkách?

Zatím tam skončily téměř všechny, které se vyhodily. Separovaný odpad s panely
nepočítá a nevšiml jsem si, že by je kolektivní systémy na elektroodpad doteď
řešily. Možná se něco změní, viz:

http://www.patria.cz/pravo/1997645/mezi-elektroodpad-pribudou-solarni-panely-nad-zpusobem-byste-zasli.html

To že je něco recyklovatelné ještě neznamená, že se to recykluje. Měděný kabel
je taky recyklovatelný a to si různé skupiny vysvětlují tak, že se to hodí do
ohně a to co zbyde se odnese do sběrny.

Co se týká vašich "ekofašistů", tak nevšiml jsem si, že by byl plastový odpad
vhodný na skládku. Jen jsem chtěl upozornit na to, že se v současné době panely
prostě zakopou do země a to mi vadí. Je to produkt průmyslové výroby, tak ať si
to páni podnikatelé (btw. podnikám od svých 20 let) taky laskavě zrecyklují. A
mám představu, že by se měl na všechny elektrárny zřizovat podobný fond, jako
mají třeba jaderky, protože nevěřím v profesní odpovědnost solárníků ani v
dostatečnou kontrolu ze strany státu.

Standa