konecne nejake dobre spravy

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Duben 10 21:43:03 CEST 2012

Myslim, ze kdyby se cele solarni dotace (80mld rocne?) narvaly do
skvele vybaveneho vyzkumaku, ktery by pracoval na ucinnejsich panelech
a chytrych sitich, tak nikdo (az na par kverulantu) nerekne ani popel.
Ale tady jde o dotovani "komercniho" provozu v soucasne dobe (a v
nasich podminkach) nezivotaschopne technologie...

KR