konecne nejake dobre spravy

Úterý Duben 10 18:44:35 CEST 2012

Těch pár mOhm by to mělo, kdyby jste ho mohl otevřít něčím jiným, než
napětím toho panelu který to má zkratovat. Pokud takový zdroj nemáte
(pro každý panel zvlášť), můžete jít jen na napětí, kterým se ten FET
otevře na potřebný proud. Ten proud není až tak velký. Já mám třeba
panel 70V 1,4A, ale jsou panely s nižším napětím. Takže cca do 5A? Pak
by ten obvod s fetem šel vylepšit tyristorem, ale ten by se asi zavřel
až v noci a kdoví jestli by rozepnul za úplňku :-)
Anděl