konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Duben 10 18:43:27 CEST 2012

Dne 10.4.2012 17:52, Vláďa Anděl napsal(a):
> Teď jsem si to zrovna taky hledal. Když je to takový problém, to ještě nikoho
> nenapadlo že ty panely jdou zkratovat? Stačí ke každému dát paralelně FET, odpor
> z G na D a mezi G a S optočlen. Dokud poteče optočlenem proud, panel bude
> fungovat. Při přerušení proudu klesne napětí panelu na 5V. Kdyby i to bylo při
> velkém počtu panelů moc, tak dalšíma zkratovat jednotlivé skupiny panelů. Nechce
> se mi věřit že to ještě nikoho nenapadlo - spíš se s tím nikdo nechtěl zabývat.
> Anděl

Proto jsem pouzil opis "tak jak se v Cesku stavi". Kolik procent panelu si
myslite, ze toto zabezpeceni ma?

Trochu odbornejsi pohled maji na pozarech:
http://www.pozary.cz/clanek/51437-jak-hasit-dum-s-fotovoltaikou-tezko/

Standa