DVB-T radiobudik

Úterý Duben 10 17:04:43 CEST 2012

Satelit je něco jiného, já jsem psal o DVB-T. Na satelitu naladím těch
rádií mraky, pokud počítám i zahraniční. A z českých je tam taky něco
jiného než ČRo a Proglas, ale taky to není žádná sláva, jak tak zběžně
koukám, kromě Country je tam ještě Region, Beat, Leonardo, Česko a
Wave.

On pronájem kanálu na DVB-S asi nebude nic levného a tak si
provozovatel stanice dvakrát rozmyslí, jestli by měl tolik posluchačů
právě přes DVB-S.

P.K.