konecne nejake dobre spravy

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Duben 10 16:45:34 CEST 2012

Problem je hlavne v tom, ze majitel FV elektrarny neni babicka v duchodu, ale
podnikatel. A kazdy podnikatel si nese sva rizika. A riziko, ze cinska
elektronika nevydrzi 15 ci 20 let je pomerne vysoke a vzdycky bylo.

Kolik majitelu FVE treba vi, ze dum s FVE na strese, tak jak se v Cesku stavi,
nebudou hasici hasit? Kolik lidi vi, ze maji domy na pozar defakto nepojistene?
Jak dlouho bude trvat, nez prestanou pojistovny tyto domy pojistovat uplne?

Holt si nekdo postavil byznys za penize spotrebitelu a ted musi nest nasledky.
Jenom by bylo hezke, kdyby stat zablokoval cast penez z dotaci na likvidace tech
kremikovych poli,

Standa