DVB-T radiobudik

Úterý Duben 10 16:22:12 CEST 2012

2012/4/10 Robert Vida <vida.hu na gmail.com>:
> Možno to celé skončí tým že tu externú FM anténu namontujem a použije
> sa klasický FM radiobudík. Ja som sa chcel iba informovať či existuje
> ten DVB-T radiobudík...

Ono snad nexistuje ani DVB-T rádio natož aby existovat ještě DVB-T
budík. Radiostanice v DVB-T vysílání je nějaká slepá cesta, je jich
tam u nás asi tak 5 a za poslech nestojí ani jedna, samý ČRo a
Proglas, nic, co by mě zajímalo. Teda svoje posluchače ty stanice asi
maj, ale kolik z nich je poslouchá přes televizi? Nějaký komerční
stanice tam nejsou vůbec.

P.K.