Re: DVB-T radiobudik

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Duben 10 15:54:30 CEST 2012

Co to je, priznam se, ze jsem clanek necetl jen jsem si pustil video. V prvni chvili jsem se domnival, ze jde o
nove zamestnani vedouciho projektu Opera. Zhruba od okamziku "tady mame pumpu a modre hadicky" jsem zbystril, meric radiace u gumou omotaneho cuda me podezreni utvdil. Je to stroj na teplou sodovku, jen misto CO2 inovativne pouzivaji vodik a soda je pak light
Je t sice kravina, ale kdyz se tomu udela reklama lidi to koupej. :-)

Jirka