DVB-T radiobudik

Úterý Duben 10 15:00:23 CEST 2012

2012/4/10 Robert Vida <vida.hu na gmail.com>:
> Bývam na mieste, kde moju obľúbenú rádiovú stanicu je možné chytiť iba
> na externú anténu. Táto stanica je vysielaná aj  v rámci DVB-T
> mutiplexu.
> Existuje radiobudik, ktorý by dokázal prehrávať  rádiové stanice
> vysielaná v DVB-T multiplexoch? A aby to nebolo také jednoduché malo
> by to prehrávať rádiové stanice z  multiplexov kde obraz je kodovane
> MPEG -4
> DVB-T anténu už mám, a nechce sa mi montovať veľku FM YAGI anténu na strechu.
>
> Riešenie typu: TV+ časovač mi nevyhovuje

Ale to by bylo právě to nejjednodušší, použít místo radiobudíku třeba
nějakou malou přenosnou televizi - ale musí se umět sama zapnout. Já
mám třeba takovou, která to neumí, zapínání/vypínání se musí dělat
ručně přepínačem na televizi, zato má ale v sobě baterii a vydrží na
ni hrát asi 4 hodiny.

Pokud ale televizi nechcete, tak set-top-box + externí reproduktory
(třeba PC repráčky).

P.K.