konecne nejake dobre spravy

Úterý Duben 10 10:35:06 CEST 2012

Jak to tak sleduju, tak těm firmám nejde o to koupit zavedenou fabriku.
Udělají si nový provoz kdekoliv na zelené louce, stejně tam navezou
kompletně novou technologii. Přece je to něco jiného, než jak znám tu
výrobu NiCd baterek. V Raškovicích to založil před válkou snad nějaký
sudeťák (?) protože složení vody v Morávce umožňuje lít tu vodu do
baterek přímo, bez destilace. S vodou z místních studní to nejde :-)
Když fabriku koupil Saft, jen zelené stroje natřeli na bílo. Spousta
strojů je tam už nových, ale něco je stále původní. Nevím jestli se voda
destiluje nebo deionizuje, ale vím že v 90. letech se nějak začala
upravovat, protože je to prý předepsané...
Anděl