FoxPro decompiler

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 10 09:33:33 CEST 2012

A cela instalace mela par mega.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2012 9:26 AM
Subject: RE: FoxPro decompiler

Dekompilace je velmi vhodny postup. Kdyz jsem puvodni mail cetl, se slzou v
oku jsem zavzpominal na ty casy, kdy se vzal exac z Foxky, dekompiloval a
ono to bylo krasne citelne a upravitelne. A taky ty uzasne templaty, pomoci
kterych se daly velmi snadno sit databazove projekty na miru. Dodnes me
mrzi, ze firmu pak koupil MS a totalne zmrsil, vse co vyvinuli.

Jakub Serych

P.S. Ten dekompilator mozna lezi nekde v halde prastarych disket kdesi na
dne skrini, ale absolutne nemam casoprostor se pokouset ho hledat, a navic
uz ani nemam po ruce disketovou mechaniku. Rekl bych, ze nekde na netu musi
lezet "v levnejsi verzi" nez za 3000,- a pro upravu stareho nevydelecneho
kockopsiho projektu bych nemel moc moralnich zabran ho takto nakoupit.