FoxPro decompiler

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Duben 10 08:58:12 CEST 2012

A vy vite na cem ten soucasnej SW bezi? Treba tam je stara sunka s DOSem
- na tom bude C# is VS asi prd platne. Takze tahle rada muze znamenat
investici do licence na wokna.

Ted jsem hledal a zrejme jsem ten dekompiler uz vyhodil kdyz jsem pred
casem skartoval diskety a kolega vedle v kanclu take nema - preci jen je
to uz strasna doba - urcite jsme ho tu meli.

Radek Vicek